Returnări, rambursări și retragere în magazinul Emmeti

Dacă produsul nu este ordonat sau dacă nu a fost conform cu nevoile și/sau așteptările, este posibil să solicitați returnarea, la adresă orders@emmetistore.it , nu mai târziu de 15 zile de la livrare.

Produsul nu ar fi trebuit să fie utilizat.

Întoarcerea este Întotdeauna purtat de client: Puteți furniza expedierea în mod independent sau puteți solicita o etichetă de redare cu un cost de 20,00 euro.

Pentru produsele care nu sunt prezente în catalog și disponibile pe hirotonirea clientului NU Va fi posibil să se refere la condițiile generale de retragere, prevăzute de Emmeti Store și, mai precis, va fi posibilă continuarea returului și/sau cu retragerea sau returnarea, dacă nu este supusă autorizării de către Emmeti Store.

Pentru toate produsele "Disponibil la hirotonirea clientului„Și/sau personalizat și/sau se încadrează în artă. 59 din decretul legislativ 206/2005 Nu va fi posibil să se exercite dreptul de retragere sau să procedăm cu returnarea sau returnarea.
În această privință, la sfârșitul exemplului, dar nu exhaustiv, vă rugăm să vizualizați produsele enumerate mai jos: uși orice tip, tencuială sau picturi particulare, personalizare Detalii, beta, Velux și sobă mobilierul nordic.

Anulare

Pentru toate comenzile anulate, va fi reținută o penalitate de 10,00 EUR pe comandă

Rezerva de control

Întotdeauna întotdeauna Rezerva de control la livrare, mai ales dacă ați ales expedierea asigurată. În acest fel, în caz de daune, putem activa polițele de asigurare.

Dacă curierul responsabil de expedierea dvs. este Brt, va fi, de asemenea, necesar să aplici un "Rezerva specifică„, indicând daunele pe care pachetul le -a suferit, de exemplu: pachet deschis/ gât deteriorat/ bandă adezivă BRT/ DPD.

Când voi primi o rambursare?

De îndată ce am primit produsul returnat, putem continua cu rambursarea (sau cutia de viteze). 

*Din 7 iunie 2021 nu vor fi acceptate redat fără motivație sau cu o motivație diferită de cele indicate mai sus.