Termeni și condiții

Condiții generale de vânzare

Artă. 1 Provilii generale

1.1 Utilizatorul răsfoind această zonă accesează la emmestore.it/.fr/.com, navigarea și transmiterea unei comenzi de cumpărare pe Site implică acceptarea condițiilor și a politicilor de protecție a datelor adoptate de Site și acolo este indicat

1.2 Aceste condiții generale de vânzare se aplică vânzării produselor la distanță, cu referire exclusivă la achizițiile efectuate pe site -ul emmetistore.it/.com, în conformitate cu prevederile părții III, titlul III, Capitolul I din Decretul legislativ 206/2005 modificat de către Decretul legislativ 21/14 și decretul legislativ 70/2003 al transpunerii Directivei UE privind serviciile Societății Informaționale (așa-numita „Directiva de comerț electronic”) de Emmeti Store S.R.L., cu sediul în Via Turin 168, 10093 Collegno (la ) P.iva 05379260010.

1.3 Utilizatorul este deținut, înainte de a accesa produsele furnizate de Site, pentru a citi aceste condiții generale de vânzare, care sunt în general și fără echivoc acceptate în momentul achiziției.

1.4 Utilizatorul este invitat să descarce și să imprime o copie a formularului de cumpărare și a acestor condiții generale de vânzare ai căror termeni Emmeti Store S.R.L. își rezervă dreptul de a schimba unilateral fără nicio notificare.

Artă. 2 definiții

Termenul „condiții generale” înseamnă acest document.

Termenul „client” înseamnă subiectul, fie că este consumator sau profesionist, o persoană naturală sau juridică, care face o achiziție a unuia sau mai multor produse, în conformitate cu indicațiile de pe site și în condițiile generale.

Termenul „consumator” înseamnă persoana naturală care acționează în scopuri care nu au legătură cu activitatea antreprenorială, comercială, artizanală sau profesională, eventual efectuate cu termenul „produse” sunt destinate tuturor produselor comercializate de Emmeti Store S.R.L., pe site Termenul „magazin” înseamnă magazinul din profesorul Emmeti Store S.R.L.

Termenul „Site” înseamnă site -ul oficial al Emmeti Store S.R.L https://www.emmetistore.it/ cu termenul „comandă de cumpărare” înseamnă comanda clientului, generată de sistem la sfârșitul achiziției de procedură, care conține Detalii despre produsele și serviciile achiziționate, precum și acceptarea acestor condiții generale și condițiile serviciilor achiziționate, dacă este cazul. Termenul „confirmare a comenzii” înseamnă comunicarea scrisă trimisă de Emmeti Store S.R.L., către client, la adresa e -mail indicată de aceștia, care conține confirmarea încheierii contractului de vânzare cu trimiterea comenzii de cumpărare și a datelor conținut acolo. Termenul „contract de vânzare” înseamnă contractul de vânzare perfecționat între client și magazinul Emmeti cu trimiterea comenzii de cumpărare și cu plata produsului (produsului) și/ sau a serviciului/ I achiziționat.

Termenul „comandă de cumpărare” înseamnă comanda clientului, generată de sistem la sfârșitul procedurii de cumpărare, care conține detaliile produselor și serviciilor achiziționate, precum și acceptarea acestor condiții generale și condițiile serviciilor achiziționate Dacă este cazul.

Termenul „confirmare a comenzii” înseamnă prima comunicare scrisă transmisă de emmeti Store către client, către adresa e -mail indicată de aceștia, care nu are nicio valoare de acceptare expresă, ci doar de primire a comenzii.

Termenul „evaziune a comenzii” înseamnă îmbunătățirea fazei de cumpărare cu care Emmeti Store, a primit și a acceptat comanda, procedează pentru a începe practicile pentru a -și achiziționa disponibilitatea în scopuri de livrare. 

Termenul „făcut” înseamnă returnarea unui produs achiziționat la magazinul online din magazinul Emmeti, în termenul indicat și cu limitele prevăzute pentru dreptul de retragere, primind rambursarea sumei plătite.

Artă. 3 Concluzia contractului

3.1 Clientul poate achiziționa produsele/sau așa cum este ilustrat în fișele de informații din paginile Site -ului Emmeti Store S.R.L. Magazin Emmeti S.R.L. Acesta garantează că, la momentul depunerii comenzii, consumatorul recunoaște în mod expres că propunerea de cumpărare - în cazul în care este acceptată de Emmeti Store S.R.L. - implică obligația de a plăti prețul stabilit și toate costurile specifice.

3.2 Clientul, prin efectuarea procedurii de cumpărare indicate pe site, poate alege produsele din interesul său, verifică valoarea generală a produselor pe care intenționează să le cumpere, în timp ce în ceea ce privește costurile de transport vor fi cuantificate în momentul Confirmarea comenzii de către Emmeti Store S.R.L. După cum este indicat în punctul nr. 3.6.

3.3 Comanda de cumpărare trebuie să fie completată exact de către client în toate părțile sale și trebuie să conțină identificarea exactă a produsului/a produsului, clientului și locul livrării.

3.4 Comanda de cumpărare este valabilă ca propunere contractuală a clientului manifestat online. Prin trimiterea propunerii de comandă, clientul oferă să cumpere un produs sau un serviciu. Trimiterea propunerii de comandă nu leagă emmeti Store S.R.L. - Cu excepția cazului în care se stabilește altfel pe site - nici oferta online de produse sau servicii nu pot fi înțelese ca o propunere pentru public în conformitate cu arta. 1336 C.C. În urma comenzii, după ce achiziția va fi finalizată și va fi comandată plata, o e-mail de confirmare a comenzii va fi trimisă automat de către sistem care nu va avea încă o acceptare expresă.

3.5 Emmeti Store S.R.L. Acceptă comanda în limitele cantităților existente în depozit, prin urmare, Emmeti Store S.R.L., nu garantează certitudinea alocării produsului ordonat.

Mai jos, un al doilea e-mail va pieri în care disponibilitatea mărfurilor și calendarul de livrare indicativă vor fi comunicate sau nu, așa cum este cerut de Art. 9, iar comanda va fi considerată acceptată și contractul la o distanță perfecționată, deși în limitele a ceea ce este indicat în punctul 3.4 și 3,7.

3.6 Confirmarea comenzii va conține rezumatul comenzii, în care detaliile comenzii, prețul produsului, costurile de transport și serviciul ales și orice taxe auxiliare, sunt raportate adresa de livrare.

3.7 Emmeti Store S.R.L., în orice caz, își rezervă dreptul de a refuza propunerea de cumpărare trimisă, de exemplu și nu exhaustiv în următoarele cazuri: Nerespectarea anterioară în orice capacitate, sub rezerva procedurilor de faliment, lipsa disponibilității mărfurilor din Depozitele, comenzile în mod clar incorecte, comenzi cu date lipsă, prețuri mai mici decât cele ale pieței.

Artă. 4 Înregistrare

4.1 În finalizarea procedurii de înregistrare, clientul se angajează să urmeze indicațiile de pe Site și să furnizeze datele personale corecte și veridice.

4.2 Odată ce înregistrarea a fost făcută, clientul va primi un e-mail de confirmare în e-mailul pe care l-a indicat.

4.3 Clientul se angajează să informeze prompt Emmeti Store S.R.L., despre orice variație a datelor sale indicate în înregistrare.

4.4 Dacă clientul comunică date inexacte sau incomplete sau chiar în cazul în care există o dispută a Emmeti Store S.R.L., despre plățile efectuate Emmeti Store S.R.L. deficiențe.

4.5 Cu ocazia primei solicitări de activare a unui profil de către client/utilizator, același lucru va indica numele de utilizator/e-mail și parola. Clientul recunoaște că acești identificatori constituie sistemul de validare a accesului clientului la serviciile Inere și singurul sistem potrivit pentru identificarea clientului care cu documentele efectuate prin acest acces îi va fi atribuită și va avea o eficiență obligatorie împotriva lui.

4.6 Clientul se angajează să mențină secretul datelor sale de acces și să le păstreze cu îngrijire și diligență cuvenită și să nu le vândă terților.

Artă. 5 Disponibilitatea produsului

5.1 Disponibilitatea produselor se referă la o disponibilitate eficientă pentru momentul în care clientul joacă comanda. Această disponibilitate este pur indicativă; Pentru efectul prezenței simultane a mai multor utilizatori pe site, produsele ar putea fi vândute altor clienți înainte de confirmarea comenzii.

5.2 De asemenea, în urma trimiterii confirmării comenzii, pot apărea cazuri de indisponibilitate a mărfurilor parțiale sau totale. În aceste cazuri, Emmeti Store S.R.L.

5.3 În cazul în care utilizatorul necesită anularea comenzii prin e-mail, rezilierea contractului, emmeti magazinul S.R.L., va rambursa suma plătită în termenul indicativ al primei lucrări de vineri, de la momentul în care Emmeti Store S.R.L. Cunoașterea intenției clientului de a rezilia contractul.

Artă. 6 Responsabilitatea

6.1 Emmeti Store S.Rl., nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru diservicii atribuibile din cauza forței majoră și/sau a șanselor fortuite, chiar dacă dependentă de defecțiuni și deșertații ale internetului, dacă nu este posibilă executarea ordinului în perioadele prevăzute de contractul.

Art.7 Metode de plată, prețuri și rambursare

7.1 Prețul produsului este cel indicat pe site, cu excepția erorii clare.

7.2 În caz de eroare Emmeti Store S.R.L. Clientul va anunța clientul cât mai curând posibil, permițându -i să decidă dacă va confirma comanda plătind diferența de preț sau procedând cu anularea.

7.3 În cazul unui preț indicat mai mare decât prețul real, acesta nu există la sfârșitul magazinului Emmeti S.R.L. obligația de a rambursa diferența

7.4 Prețurile indicate pe site includ TVA și nu includ costuri de transport (pentru care vă referiți în mod expres la secțiunea Site -uri de transport).

7,5 Prețurile se pot schimba în orice moment. Modificările de preț nu afectează comenzile pentru care a fost deja trimisă confirmarea comenzii.

7.6 Plata trebuie făcută prin intermediul debitului sau a cardului de credit al circuitelor Visa și MasterCard, cu condiția să fie activate pentru achiziții online și echipate cu un cod de verificare), PayPaltm, avans bancar, livrare la livrare (numerar la livrare), Klarna, Amazon Plata sau satispay. Taxa cu suma datorată va avea loc la data confirmării comenzii. Deținătorul comenzii plătite de cardul de credit trebuie să fie proprietarul cardului de credit utilizat. Emmeti S.R.L. Acesta își rezervă dreptul de a solicita trimiterea unui document de identitate valabil să fie trimis de către client pentru a verifica proprietatea cardului, cu dreptul de a solicita un extras fotografic din același lucru care lasă ultimele 4 cifre vizibile.

7.7 Orice rambursare la client după retragere, anularea va fi creditată în aceleași metode utilizate pentru excepția plăților efectuate inițial de numerar la livrare în numerar sau în Satispay, pentru care Emmeti Store S.R.L. pe care să acrediteze suma datorată.

7.8 În cazul exercitării dreptului de retragere de către clientul Emmeti Store S.R.L., el va acredita rambursarea în termenul adecvat din ziua în care a luat cunoștință de intenția clientului de a se retrage: în cazul retragerii magazinului Emmeti Store S.R.L., dreptul de a rambursa prețul a dedus costurile posibile de transport pe care le -a suportat pentru a continua cu trimiterea comenzii.

7.9 În cazul în care retragerea a intervenit după primirea de către client a mărfurilor, de asemenea, costul pentru returnarea bunului/bunurilor în magazinul Emmeti S.R.L., va fi complet suportat de client. În acest caz, Emmeti Store S.R.L., va trimite un formular de retur, supunând clientului posibilitatea de a alege dacă să procedeze independent de returnare (preluând sarcina de ambalaje adecvate și expediere către Emmeti Store S.R.L.) sau dacă va solicita Emmeti Store S.R.L. Primiți - comparativ cu plata de 25,00 EUR - O scrisoare specială de mașină, utilă pentru efectuarea returnării. În acest al doilea caz, el va concura cu Emmeti Store S.R.L., de asemenea, rezervarea pasajului curierului pentru retragerea mărfurilor care urmează să fie făcută. Odată ce produsul este primit, Emmeti va rambursa prețul redus al oricăror costuri de transport suplimentar pentru trimiterea mărfurilor către client în termen de 9 zile de la primirea mărfurilor la sediul său pentru a putea verifica integritatea mărfurilor și pentru Prezența tuturor componentelor referitoare la produsul/s).

7.10 Emmeti Store S.R.L. În orice caz, nu va fi responsabil pentru daune, pierderi și costuri suferite de client în urma nerespectării contractului din motive care nu îi sunt atribuite, având clientul doar dreptul la returnarea integrală a prețului plătit și Orice acuzații auxiliare susținute.

7.11 Magazin Emmeti S.R.L. Voi trata o pedeapsă Euro 10.00 la fiecare comandă anulată

Artă.

Momentul de livrare indicat pe Site în momentul achiziției va avea o valoare doar indicativă și nu este posibilă să vă faceți încredințarea totală, precum și calendarul indicat cu comunicarea scrisă de Emmeti Store la comandă efectuată și metodele și perioadele de contact cu clientul - înainte de livrare sau ulterior primei încercări de livrare - vor depinde de curierul ales în raport cu tipul specific de comandă care va fi livrat.

Magazinul Emmeti nu va fi responsabil pentru niciun respect de întârziere pentru timpul de livrare indicat.

Artă.

9.1 Cu excepția cazului în care s -a convenit altfel între părți sau salvați cazurile în care - cu o notificare adecvată - magazinul Emmeti S.R.L. Informați clientul despre o cale de timp diferită cu privire la livrarea și executarea contractului de distanță, pe baza disponibilității produselor și serviciilor sau pe baza cererilor specifice ale clienților care implică o cale de execuție, livrare și evaziune a propunerii de comenzi acceptate - și a Cazurile prevăzute de clauza ulterioară 9.6 care nu poate fi considerată ca prelungirea timpilor de livrare atribuite Emmeti Store S.R.L. - Contractul la distanță încheiat în conformitate cu aceste condiții generale va fi procesat în maximum treizeci de zile de la ziua următoare celei în care Emmeti Store S.R.L. și -a transmis acceptarea clienților în conformitate cu articolele 3.5 și 3,6 din aceste condiții generale.

9.2 Obligația de livrare este îndeplinită de Emmeti Store S.R.L. prin transferul disponibilității materiale sau în orice caz de control al produselor către consumator. Dacă Emmeti Store S.R.L. Nu îndeplinește obligația de a livra produsele în termenul convenit, consumatorul are sarcina de a -l invita să efectueze livrarea într -un termen suplimentar adecvat circumstanțelor. Dacă termenul suplimentar acordat expiră fără ca produsele să i se livreze, consumatorul are dreptul să rezilieze contractul de distanță.

9.3 Când curierul ia livrarea, clientul trebuie să verifice:

  • că pachetul este intact, nu este deteriorat sau umed și, în orice caz, respectă caracteristicile standard.
  • că numărul de dealuri (numărul de pachete) indicat pe factură corespunde numărului de dealuri livrate efectiv.

Orice litigiu trebuie ridicat imediat către transportator, în absența acestora, produsul este considerat corect livrat. Trebuie păstrată factura, conținută în buzunarul corespunzător aplicat în afara pachetului.

Dacă curierul ales pentru livrare este BRT, clientul la livrare trebuie să aplice neapărat o „rezervă specifică” pe scrisoarea auto pentru a permite Emmeti Store S.R.L., să riposteze pe transportator în cazul în care mărfurile s -au deteriorat în timpul transportului. În absența acestui ultim magazin Emmeti Store S.R.L., el nu va putea recunoaște clientului nicio rambursare.

Dacă la momentul livrării produsului există o deteriorare evidentă a ambalajului, clientul trebuie:

  • Exprimați o rezervă sau pachetul este acceptat, dar înainte de semnarea documentului, clientul va trebui să scrie „Accept cu Rezerve Right”, va fi posibil odată ce pachetul va fi deschis și a fost găsită o posibilă daune, activați imediat procedura de garanție .
  • Respingeți mărfurile deteriorate dacă nu este posibil să acceptați pachetul cu rezervă sau dacă daunele sunt încă vizibile fără a fi nevoie să deschideți pachetul.
  • În cazul produselor defecte în garanție, costurile de returnare pentru înlocuirea produsului sunt suportate de Emmeti.

9.4. Costurile suplimentare sunt plătite de către client (în comparație cu prețul produsului, care, în orice caz, va fi evidențiat pe site ca o sumă totală și incluzivă de impozite, la care să se adauge - pe baza indicațiilor de pe site, costurile Plătit de către client pentru transport, livrare sau altul) datorat costurilor de transport, livrare sau poștale sau alte tipuri de alte tipuri, dacă este de așteptat (de exemplu, costuri suplimentare pentru posibilele acoperiri de asigurare solicitate de Client pentru expedierea unui anumit produs).

În conformitate cu arta. 51, paragraful 3 Clienții sunt informați că nu există restricții la livrare.

9.5 În cazul neexecuției de către Ordinul Emmeti Store S.R.L. Datorită indisponibilității, chiar temporară, a produsului sau serviciului solicitat, Emmeti Store S.R.L. va informa prompt clientul consumator prin furnizarea:

  • A îndeplini prin efectuarea unei alte aprovizionări decât cea convenită, echivalentă sau mai mare, o calitate și o calitate, în cazul în care clientul de consum a acceptat -o în mod specific ca răspuns la comunicarea cu care Emmeti Store S.R.L. El l -a informat despre indisponibilitatea produsului sau a serviciului solicitat;
  • Pentru rambursarea sumelor care pot fi deja plătite pentru plata aprovizionării, dacă clientul consumator nu intenționează să accepte o altă aprovizionare decât cea convenită, cu o valoare și o calitate echivalentă sau mai mare, cu excepția în orice caz, 9.6, 9.7 și 9,8 clauze care urmează.

9.6 În cazul în care clientul necesită transport și livrare într -o altă țară decât Italia - și unde această opțiune este disponibilă pe site - la sosirea în țara clientului, produsul achiziționat ar putea fi supus plății taxelor vamale (adică, de exemplu, impozite, taxe, impozite, comisioane etc.), care vor fi suportate de el însuși clientul. Magazin Emmeti S.R.L. El nu este responsabil pentru această taxă vamală și nu este obligat să controleze sumele respective. Prin urmare, clientul are sarcina de a verifica în avans suma acestor taxe, nu predeterminabilă. Din acest motiv, magazinul Emmeti S.R.L. Aceasta sugerează clientului consumator să verifice - înainte de a trimite orice propunere de comandă de cumpărare - orice taxe de acest fel la birourile vamale competente din țara de livrare a produselor pentru a găsi informații detaliate în această privință.

9.7 În cazul în care clientul refuză produsul achiziționat la momentul sosirii sale sau a refuzat să -și plătească taxele vamale respective, toate costurile referitoare la taxele vamale neplătite (atât cele referitoare la livrare în țara clientului, atât cele, cât și magazinul Emmeti S.R.L. Procentul necesar pentru a plăti agenții vamali pentru returnarea produsului/produsului în Italia) va fi perceput clientului, funcționând o deducere din suma care va fi returnată ca o rambursare, care va fi plătită numai la momentul returnării la Emmeti Store S.R.L., a mărfurilor refuzate.

9.8 Procedurile vamale ar putea provoca întârzieri în livrarea produsului. Dacă se verifică întârzieri, clientul este sfătuit să efectueze verificările corespunzătoare la birourile vamale ale competenței. Factura referitoare la taxele vamale poate ajunge la câteva săptămâni după primirea produsului de către client.

Artă.

10.1 Dacă clientul este consumator (el este persoana naturală sau grupul de persoane care folosesc bunuri, produse sau servicii achiziționate în principal pentru personal, social, familie și altele asemenea, care nu sunt legate direct de activități antreprenoriale sau comerciale) are dreptul la dreptul la Retrageți -vă din contractul de vânzare și exercitați dreptul de returnare, fără nicio penalitate și fără a specifica motivul, în termen de paisprezece (14) zile începând de la livrarea produsului/a fost achiziționat.

10.2 Clientul care intenționează să-și exercite dreptul de retragere și să facă returnarea trebuie să o comunice în magazinul Emmeti S.R.L. : Comenzi@emmetistore.

10.3 Retragerea și dreptul de returnare în consecință pot avea ca obiect toate mărfurile achiziționate sau doar o parte din activele în sine, cu excepția cazului de produse personalizate sau personalizate și, în orice caz, cele disponibile la comandă.

10.4 În cazul produselor comandate de client printr -o singură comandă de cumpărare și livrate separat și/sau în cazul livrării unui produs format din loturi sau piese diferite, termenul de paisprezece (14) zile pentru a se retrage din vânzări Contractul va începe de la ziua în care clientul va achiziționa posesia fizică a ultimului produs și/sau a ultimului lot sau piesă. În cazul transportului, data livrării la oficiul poștal sau curier va fi fidelă între părți.

10.5 În scopul exercitării dreptului de retragere și returnare, clientul poate returna produsul, achiziționat pe site, într -unul dintre următoarele moduri în aceleași metode menționate la punctul 7.9, cu condiția ca în cele paisprezece (14) zile după data colectării produsului.

10.6 Mărfurile trebuie returnate intacte în ambalajele/ambalajele originale completate cu toate părțile sale și completate cu documentația fiscală atașată. Cu excepția dreptului Emmeti Store S.R.L., de a verifica respectarea cu cele de mai sus va rambursa site -ul în conformitate cu prevederile Art. 7.7-7.8-7.9. Integritatea produsului care va fi returnat în urma exercitării dreptului de retragere și întoarcere este o condiție esențială pentru exercitarea legii în sine.

10.7 Dreptul de a retrage sau de a exercita dreptul de returnare și de solicitare de rambursare pentru produsele comercializate de Emmeti Store S.R.L. incluse în categoriile de artă. 59 din decretul legislativ 206/2005.

10.8 Clientul de consum nu poate exercita dreptul de retragere în cazuri de contract la distanță cu privire la produsele clar personalizate sau solicitate cu detalii specifice de către consumator sau, în orice caz, disponibile la hirotonirea clientului. În această privință, la sfârșitul exemplului, dar nu exhaustiv, se face referire la produsele enumerate mai jos: uși de orice fel, tencuială sau picturi particulare, personalizare specială, mobilier beta, velux și sobe nordice.

Artă.

11.1 Pentru orice comunicare/informație/sau solicitare inerentă produsului/produsului), clientul trebuie să contacteze emmeti Store S.R.L., în următoarele moduri. Cu excepția produselor următorilor producători pentru care orice nemulțumire cu privire la funcționarea produsului (produsului) trebuie să fie trimisă direct companiei -mamă.

Artă. 12 Prelucrarea datelor

12.1 Datele clienților sunt procesate în conformitate cu prevederile legislației privind protecția datelor cu caracter personal, așa cum este specificat în secțiunea corespunzătoare care conțin informațiile în conformitate cu ART. 13 din UE Reg.

Artă. 13 Clauză de salvare

În cazul în care una dintre clauzele acestor condiții, Dumnezeu nu a fost nimic din niciun motiv, acest lucru nu va compromite un caz validitatea și respectarea celorlalte dispoziții care apar în aceste condiții de vânzare.

Artă.

14.1 În cazul în care contractul de distanță este stipulat între magazinul Emmeti S.R.L. și un client consumator, în conformitate cu arta. 49 din codul consumatorului, mai jos sunt furnizate următoarele informații obligatorii:

14.2 Identitatea și biroul înregistrat și datele de contact ale magazinului Emmeti S.R.L. Ce furnizor de produse și servicii oferite spre vânzare pe site sunt următoarele:

Magazin Emmeti S.R.L.

Birou înregistrat: Via Torino 168 Collegno (TO), 10093

Cod fiscal: 05379260010

Numărul TVA: 05379260010

Tel

E-mail: administrație@emmetistore.it

PEC: info@pec.emmetistore.it

Biroul înregistrat, pe lângă datele de contact, este angajat - în conformitate cu Art. 49, paragraful 1, litera (d) a codului consumatorului - ca adresă în care clientul consumator poate trimite reclamațiile.

14.3 Caracteristicile esențiale ale produselor și serviciilor sunt afișate în fișele de date tehnice speciale publicate pe site - însoțite de imagini fotografice - pe care clientul o poate vedea înainte de a trimite oferta de achiziție.

Emmeti Store S.R.L., își rezervă dreptul de a modifica/adapta informațiile tehnice și dimensionale ale produselor catalogului, chiar și fără nicio notificare. În cadrul acestor carduri sau în paginile web de publicare aferente în procesul de cumpărare, sunt raportate și următoarele informații:

  1. a) disponibilitatea și prețul, inclusiv toate impozitele și impozitele care cântăresc clientului;
  2. b) Costuri și costuri suplimentare pentru livrare, în funcție de metodele de transport și livrare a ofertelor de pe site și alese de client și de orice alte elemente suplimentare de cost în funcție de cazuri, care cântăresc clientul (specifică și informează consumatorul în conformitate la artă.
  3. c) metodele de plată, a livrării activului sau a furnizării Serviciului;
  4. d) durata validității diferitelor oferte și prețuri (de asemenea, în cazul promoțional, special și/sau reduceri aplicate);
  5. e) Metodele de plată, livrare și execuție, data prin care Emmeti Store S.R.L. El se angajează să livreze produsele sau să ofere servicii și, dacă este necesar, tratamentul profesionistului de reclamații.

14.4 Cu referire la dreptul de retragere, a se vedea clauzele 9, 10, 11 și 12.

14.5 În plus față de informațiile obligatorii de mai sus, celelalte informații solicitate atât de codul consumatorului, cât și de decretul legislativ 70/2003 în favoarea clienților consumatori (pentru a se integra în acest caz al celor furnizați mai sus) și a consumatorilor non -consumatori (juridici și profesioniști persoane):

  1. a) Cu referire la extremele care vă permit să contactați rapid magazinul Emmeti S.R.L. și pentru a comunica direct și eficient, inclusiv numărul de telefon, numărul de fax și adresa e -mail, sunt următoarele:

Tel

E-mail: administrație@emmetistore.it PEC: info@pec.emmetistore.it

14.6 Publicarea online a acestor condiții generale de vânzare și a articolului 3 de mai sus merită prezentarea informațiilor despre asistența durabilă oferită clientului consumator în conformitate cu Art. 51 din codul consumatorului.

Artă. 15 Garanție asupra produselor în favoarea consumatorului

15.1 Exclusiv în cazurile în care contractul de distanță a fost încheiat cu un client de consum, iar în ipotezele în care produsul achiziționat se dovedește a nu respecta prevederile contractului de distanță și pe baza a ceea ce este specificat în ART. 129 din codul consumatorului, clientul de consum poate beneficia de următoarele drepturi de garanție.

15.2 În conformitate cu arta. 49, paragraful 1, litera (n) a codului consumatorului, următoarea amintire a garanției legale a conformității bunurilor este transmisă clientului consumator.

15.3 În cazul defectului de conformitate al produsului, clientul consumator va avea dreptul să restaureze, fără cheltuieli, respectarea proprietății prin repararea sau înlocuirea sau la o reducere adecvată a prețului sau la rezilierea contractului.

Clientul consumator poate întreba, în alegerea sa, la magazinul Emmeti S.R.L. pentru a repara activul sau pentru a -l înlocui, fără cheltuieli în ambele cazuri (cheltuielile se referă la costurile indispensabile pentru a se conforma mărfurilor, în special cu referire la costurile făcute pentru transport, pentru operă și pentru materiale), cu excepția cazului în care Remediul solicitat este obiectiv imposibil sau excesiv de scump de la celălalt. Unul dintre cele două remedii trebuie să fie considerat excesiv de oneros dacă impune magazinului Emmeti S.R.L. Cheltuieli nerezonabile în comparație cu celălalt, ținând cont de:

  1. a) a valorii pe care binele ar avea -o dacă nu ar lipsi de conformitate;
  2. b) amploarea lipsei de conformitate;
  3. c) a evenimentului că remediul alternativ poate fi experimentat fără inconveniente considerabile pentru consumator.

15.4 Clientul consumator poate solicita, prin alegerea sa, o reducere congrue a prețului sau rezilierea contractului în cazul în care una dintre următoarele situații apelează:

  1. a) Reparația și înlocuirea sunt imposibile sau excesiv de oneroase;
  2. b) Emmeti Store S.R.L., nu a reparat sau înlocuit activul într -un termen adecvat, ținând cont de natura bunului și a scopului pentru care consumatorul a achiziționat binele;
  3. c) Înlocuirea sau reparația efectuată anterior a provocat inconveniente considerabile consumatorului.

Pentru a determina cantitatea de reducere sau suma care trebuie returnată, va fi luată în considerare utilizarea produsului.

15.5 După plângerea lipsei de conformitate, magazinul Emmeti S.R.L., va putea oferi clientului consumatorului orice alt remediu disponibil, cu următoarele efecte:

  1. a) Dacă clientul consumator a solicitat deja un remediu specific, magazinul Emmeti S.R.L. va proceda la implementarea acestuia, cu excepția acceptării de către clientul consumator al remedierii alternative propuse de magazinul La Emmeti S.R.L.;
  2. b) Dacă clientul de consum nu a solicitat deja un remediu specific, el trebuie să accepte propunerea sau să o respingă, alegând un alt remediu în conformitate cu prevederile acestei clauze 13.

15.6 Lipsa unei conformități ușoare pentru care nu a fost posibilă sau este excesiv de oneros să efectueze remedii ale reparației sau înlocuirii, nu dă dreptul de a rezilia contractul.

15.7 Clientul consumator scoate din drepturile prevăzute în această clauză în care nu raportați la Emmeti Store S.R.L., defectul conformității produselor în termen de două luni de la data la care a descoperit defectul.

Artă. 16 Legea aplicabilă și Forumul competent

16.1 Aceste condiții generale de vânzare sunt reglementate de dreptul italian și interpretate pe baza acesteia, fără a aduce atingere oricărei reguli imperative prevalente a țării obiceiurilor clientului. În consecință, interpretarea, execuția și rezolvarea condițiilor generale de vânzare sunt supuse exclusiv legii italiene.

16.2. Orice litigii referitoare la acestea trebuie soluționate exclusiv de autoritatea jurisdicțională italiană.

16.3. Pentru litigiile civile care decurg din contractul de distanță, competența teritorială este a judecătorului locului de reședință sau a casei consumatorului, dacă este situat pe teritoriul statului. Orice altă controversă care poate apărea referitoare la contractul de vânzări online și/sau, în consecință, la aceste condiții va fi supusă competenței exclusive a Curții din Torino.