Termeni și condiții
Termeni și condiții
CONDIȚII GENERALE DE VÂNZARE
Art. 1 Dispoziţii generale
1.1 Prin navigarea în această zonă, Utilizatorul accesează emmestore.it/.fr/.com, navigarea și transmiterea unei comenzi de cumpărare pe site implică acceptarea Condițiilor și Politicilor de protecție a datelor adoptate de site și indicate în acesta.
1.2 Prezentele Condiții Generale de Vânzare se aplică vânzării de la distanță a produselor cu referire exclusivă la achizițiile efectuate pe site-ul web emmetistore.it/.fr/.com în conformitate cu prevederile Părții III, Titlul III, Capitolul I din Decretul Legislativ 206/ 2005 modificat prin Decretul Legislativ 21/14 și prin Decretul Legislativ 70/2003 de transpunere a Directivei UE privind serviciile Societății Informaționale (așa-numita „Directiva E-Commerce”) de Emmeti Store Srl, cu sediul în Via Torino 168, 10093 Collegno (TO) Nr. TVA 05379260010.
1.3 Utilizatorul este obligat, înainte de a accesa produsele puse la dispoziție de site, să citească prezentele Condiții Generale de Vânzare care sunt considerate general și fără echivoc acceptate la momentul achiziției.
1.4 Utilizatorul este invitat să descarce și să imprime o copie a formularului de cumpărare și a prezentelor Condiții Generale de Vânzare ale căror termeni Emmeti Store Srl își rezervă dreptul de a le modifica unilateral fără notificare.
Art. 2 Definiţii
Termenul „Condiții generale” se referă la acest document.
Termenul „Client” înseamnă persoana, fie consumator sau profesionist, persoană fizică sau juridică, care efectuează o achiziție a unuia sau mai multor Produse, conform indicațiilor de pe Site și din Condițiile Generale.
Termenul „Consumator” înseamnă persoana fizică care acționează în scopuri care nu au legătură cu orice activitate antreprenorială, comercială, artizanală sau profesională desfășurată „Punctul de vânzare” înseamnă magazinul marca Emmeti Store Srl
Termenul „Site” înseamnă site-ul oficial al Emmeti Store Srl https://www.emmetistore.it/ Termenul „Comandă de cumpărare” înseamnă comanda Clientului, generată de sistem la finalul procedurii documentului de cumpărare, care conține detalii despre Produsele și Serviciile achiziționate, precum și acceptarea acestor Condiții Generale și a Condițiilor Serviciilor achiziționate, dacă este cazul. Termenul „Confirmare Comandă” înseamnă comunicarea scrisă transmisă de Emmeti Store Srl Clientului, la adresa de e-mail indicată de acesta din urmă, care conține confirmarea încheierii Contractului de Vânzare cu trimiterea Comenzii de Achiziție și datele cuprinse în acesta. Termenul „Contract de Vanzare” inseamna contractul de vanzare incheiat intre Client si Magazin Emmeti cu trimiterea Comenzii de Cumparare si cu plata Produsului/lor si/sau Serviciului/Serviciului/lor achizitionate.
Termenul „Comandă de cumpărare” înseamnă comanda Clientului, generată de sistem la finalul procedurii de cumpărare, care conține detaliile Produselor și Serviciilor achiziționate, precum și acceptarea acestor Condiții Generale și a Condițiilor Serviciilor achiziționate dacă aplicabil.
Termenul „Confirmare Comandă” înseamnă prima comunicare scrisă transmisă de către Emmeti Store Clientului, la adresa de email indicată de acesta din urmă, care nu are încă valoarea acceptării exprese ci doar a primirii comenzii.
Termenul „Efectuarea Comenzii” înseamnă finalizarea fazei de cumpărare cu care Magazinul Emmeti, după ce a primit și acceptat comanda, procedează la demararea procedurilor de dobândire a disponibilității acesteia în scopul livrării.
Termenul „Retur” înseamnă returnarea unui produs achiziționat din magazinul online către Emmeti Store, în perioada indicată și în limitele stabilite pentru dreptul de retragere, primind rambursarea sumei plătite.
Art. 3 Încheierea contractului
3.1 Clientul poate achiziționa produsele/sau așa cum este ilustrat în fișele informative de pe paginile site-ului Emmeti Store Srl, accesând zona corespunzătoare (sub rezerva înregistrării) și plasând comanda online. Emmeti Store Srl garanteaza ca, la plasarea comenzii, Consumatorul recunoaste in mod expres ca propunerea de cumparare – daca este acceptata de Emmeti Store Srl – presupune obligatia de a plati pretul stabilit si toate costurile specificate.
3.2 Clientul, prin efectuarea procedurii de cumpărare indicată pe site, va putea să aleagă produsele care îi interesează, să verifice valoarea totală a Produselor pe care intenționează să le achiziționeze, în timp ce în ceea ce privește costurile de transport, acestea vor fi cuantificate la momentul transmiterii confirmarii comenzii de catre Emmeti Store Srl asa cum este indicat la pct. nr. 3.6.
3.3 Comanda de achiziție trebuie completată cu acuratețe de către Client în întregime și trebuie să conțină identificarea exactă a produsului/produselor comandate, a Clientului și a locului de livrare.
3.4 Comanda de cumpărare este valabilă ca propunere contractuală a Clientului exprimată online. Prin trimiterea propunerii de comandă, Clientul se oferă să cumpere un Produs sau Serviciu. Trimiterea propunerii de comandă nu leagă în niciun fel EMMETI Store Srl - cu excepția cazului în care se stabilește altfel pe Site - și nici oferta online de Produse sau Servicii nu poate fi înțeleasă ca o propunere către public în temeiul art. 1336 cc In urma comenzii, odata ce achizitia a fost finalizata si plata a fost efectuata, sistemul va transmite automat un email de confirmare a comenzii care nu va avea inca valoarea de acceptare expresa.
3.5 Emmeti Store Srl acceptă comanda în limita cantităților existente în depozit, prin urmare, Emmeti Store Srl nu garantează siguranța atribuirii Produsului comandat.
Ulterior, va fi primit un al doilea e-mail în care se vor comunica disponibilitatea sau nu a mărfurilor în stoc și termenele orientative de livrare, conform prevederilor art. 9, iar comanda va fi considerată acceptată și contractul la distanță finalizat, deși în limitele celor indicate la pct. 3.4 și 3.7.
3.6 Confirmarea Comenzii va conține rezumatul comenzii, care arată detaliile comenzii, prețul produsului, costurile de transport și serviciul ales și eventualele taxe suplimentare, adresa de livrare.
3.7 Emmeti Store Srl își rezervă în orice caz dreptul de a refuza propunerea de cumpărare transmisă, cu titlu exemplificativ și nu exhaustiv, în următoarele cazuri: nerespectarea anterioară din orice motiv, supunerea procedurii de insolvență, lipsa disponibilității bunurilor în depozite, comenzi clar incorecte, comenzi cu date lipsă, prețuri sub prețurile pieței.
Art. 4 Înregistrare
4.1 La finalizarea procedurii de înregistrare, Clientul se obligă să urmeze instrucțiunile de pe site și să furnizeze datele personale corecte și veridice ale acestuia.
4.2 Odată înregistrat, Clientul va primi un e-mail de confirmare la adresa de e-mail indicată de acesta.
4.3 Clientul se obligă să informeze cu promptitudine Emmeti Store Srl cu privire la orice modificare a datelor sale indicată în timpul Înregistrării.
4.4 În cazul în care Clientul comunică date inexacte sau incomplete sau chiar în cazul în care există o dispută de către Emmeti Store Srl, cu privire la plățile efectuate, Emmeti Store Srl va avea dreptul de a nu activa sau suspenda Livrarea până când deficiențele relevante vor fi remediate. .
4.5 La prima solicitare de activare a unui profil de către Client/Utilizator, acesta va indica numele de utilizator/email și parola. Clientul recunoaște că acești identificatori constituie sistemul de validare a accesului Clientului la serviciile online și singurul sistem adecvat pentru identificarea Clientului care cu acțiunile efectuate prin astfel de acces îi vor fi atribuite și vor avea efect obligatoriu asupra acestuia.
4.6 Clientul se obligă să păstreze secretul datelor sale de acces și să le păstreze cu atenția și diligența cuvenite și să nu le transmită unor terți.
Art. 5 Disponibilitatea produselor
5.1 Disponibilitatea produsului se referă la disponibilitatea reală în momentul în care Clientul plasează comanda. Această disponibilitate este pur orientativă; datorita prezentei simultane a mai multor utilizatori pe site, produsele ar putea fi vandute altor clienti inainte de confirmarea comenzii.
5.2 Chiar și în urma trimiterii confirmării comenzii, pot apărea cazuri de indisponibilitate parțială sau totală a mărfurilor. In aceste cazuri Emmeti Store Srl va informa cu promptitudine Clientul prin e-mail la adresa indicata in timpul inregistrarii.
5.3 În cazul în care utilizatorul solicită anularea comenzii prin e-mail, reziliind contractul, Emmeti Store Srl va rambursa suma plătită în termenul indicativ al primei vineri lucrătoare începând cu momentul în care Emmeti Store Srl, a luat cunoștință de Intenția clientului de a rezilia contractul.
Art. 6 Responsabilitate
6.1 Emmeti Store S.rl., nu își asumă nicio responsabilitate pentru deservicii imputabile forței majore și/sau circumstanțelor imprevizibile, chiar dacă depind de disfuncționalități și deservicii ale rețelei de internet, în cazul în care nu este posibilă executarea comenzii în termen timpii prevazuti de contract.
Art.7 Modalitati de plata, preturi si rambursari
7.1 Pretul produsului este cel indicat pe site, cu exceptia erorilor evidente.
7.2 În cazul unei erori, Emmeti Store Srl va anunța Clientul cât mai curând posibil, permițându-i acestuia să decidă dacă confirmă comanda prin plata diferenței de preț sau procedează la anulare.
7.3 În cazul unui preț indicat mai mare decât prețul real, Emmeti Store Srl nu este obligat să procedeze la rambursarea diferenței
7.4 Prețurile indicate pe site includ TVA și nu includ costurile de transport (pentru care vă rugăm să consultați în mod expres secțiunea site-uri de expediere).
7.5 Prețurile se pot schimba în orice moment. Modificările de preț nu afectează comenzile pentru care a fost deja trimisă confirmarea comenzii.
7.6 Plata trebuie efectuată prin card de debit sau de credit al circuitelor Visa și Mastercard atâta timp cât acestea sunt activate pentru achiziții online și au cod de verificare), PaypalTM, transfer bancar în avans, ramburs la livrare (ramburs la livrare), Klarna, Amazon Plata sau Satispay. Suma datorată va fi încasată la data confirmării comenzii. Numele comenzii plătite cu cardul de credit trebuie să fie deținătorul cardului de credit utilizat. EMMETI Srl își rezervă dreptul de a solicita Clientului să trimită prin fax o copie a unui act de identitate valabil pentru a verifica deținerea cardului, cu dreptul de a solicita un extras fotografic al acestuia care lasă vizibile ultimele 4 cifre.
7.7 Orice rambursare către Client în urma retragerii sau anulării va fi creditată în aceleași metode utilizate pentru plată, cu excepția plăților efectuate inițial de către Cash on Delivery sau Satispay, pentru care Emmeti Store Srl va solicita în mod expres clientului un cod IBAN pe care să crediteze suma datorată.
7.8 In cazul exercitarii dreptului de retragere de catre Client, Emmeti Store Srl va credita rambursarea in termenul corespunzator din ziua in care a luat cunostinta de intentia de retragere a Clientului: In caz de retragere, Emmeti Store Srl isi rezerva dreptul de a rambursa prețul minus orice costuri de transport pe care le-a suportat pentru a continua cu trimiterea comenzii.
7.9 În cazul în care retragerea are loc după ce Clientul a primit bunurile, costul returnării bunurilor către Emmeti Store Srl va fi, de asemenea, suportat integral de către Client. În acest caz, Emmeti Store Srl va trimite un formular de retur, oferind clientului posibilitatea de a alege dacă să procedeze cu returnarea în mod independent (avându-se grijă de ambalarea adecvată și expedierea către Emmeti Store Srl) sau dacă să facă o cerere către Emmeti Store Srl, să primească - la plata a 25,00 € - o scrisoare de parcurs specifică, utilă pentru efectuarea returului. În acest al doilea caz, Emmeti Store Srl va fi responsabilă și de rezervarea trecerii curierului pentru ridicarea mărfii ce urmează a fi returnată. Odata primit produsul returnat, Emmeti va rambursa pretul minus eventualele costuri suplimentare de transport pentru trimiterea marfii catre client in termen de 9 zile de la primirea marfii la sediul acestuia pentru a putea verifica integritatea marfii si prezenta. a tuturor componentelor legate de produsul(produsele) trimis(e).
7.10 Emmeti Store Srl nu va fi în niciun caz răspunzător pentru eventualele daune, pierderi și costuri suferite de Client în urma neexecutării contractului din motive neimputabile acestuia, Clientul având doar dreptul la rambursarea integrală a prețului plătit și orice taxe suplimentare suportate.
7.11 Emmeti Store Srl va trata o penalizare de 10,00 EUR pentru fiecare comandă anulată
Art. 8 Termeni de livrare
Termenele de livrare indicate pe Site în momentul achiziției vor avea o valoare pur orientativă și nu este posibil să vă bazați în totalitate pe ele, precum și orele indicate în comunicarea scrisă din partea Emmeti Store după plasarea comenzii, și metodele si timpii de contact cu Clientul - inainte de livrare sau dupa prima incercare de livrare - vor depinde de curierul ales in raport cu tipul specific de comanda ce urmeaza a fi livrata.
Magazinul Emmeti nu va fi responsabil pentru nicio intarziere in ceea ce priveste termenele de livrare indicate.
Art. 9 Executarea contractului la distanta si indeplinirea comenzii
9.1 Cu excepția cazului în care s-a convenit altfel între părți sau cu excepția cazurilor în care - cu o notificare adecvată - EMMETI Store Srl informează Clientul cu privire la termene diferite privind livrarea și executarea Contractului de la distanță, în funcție de disponibilitatea Produselor și Serviciilor sau în baza solicitări specifice din partea Clientului care implică anumite momente de executare, livrare și procesare a propunerii de comandă acceptată - și fără a aduce atingere cazurilor prevăzute în următoarea clauză 9.6 care nu pot fi considerate ca o prelungire a termenelor de livrare atribuibil EMMETI Store Srl - contractul la distanță încheiat în temeiul prezentelor Condiții Generale va fi procesat în termen de maximum treizeci de zile începând din ziua următoare zilei în care EMMETI Store Srl a comunicat Clientului acceptul în conformitate cu articolele 3.5 și 3.6 din prezentele Condiții Generale.
9.2 Obligația de livrare este îndeplinită de către EMMETI Store Srl prin transferarea disponibilității materialelor sau în orice caz a controlului Produselor către Consumator. În cazul în care EMMETI Store Srl nu își îndeplinește obligația de a livra Produsele în termenul convenit, Consumatorul are sarcina de a-l invita să livreze într-un termen suplimentar adecvat circumstanțelor. În cazul în care perioada suplimentară astfel acordată expiră fără ca Produsele să-i fi fost livrate, Consumatorul are dreptul să rezilieze Contractul de la distanță.
9.3 Atunci când curierul efectuează livrarea, Clientul trebuie să verifice:
- că ambalajul este intact, nu deteriorat sau umed și în orice caz respectă caracteristicile standard.
- ca numarul de pachete (numar de pachete) indicat pe factura sa corespunda numarului de pachete efectiv livrate.
Eventualele reclamatii trebuie adresate imediat transportatorului, in lipsa acestora, produsul se considera livrat corect. Factura, cuprinsa in buzunarul corespunzator aplicat in exteriorul coletului, trebuie pastrata.
În cazul în care curierul ales pentru livrare este BRT, Clientul la livrare va trebui neapărat să facă o „rezervare specifică” pe scrisoarea de trăsură pentru a permite Emmeti Store Srl să pretindă despagubiri de la transportator în cazul în care mărfurile s-au deteriorat pe parcursul transportul. In lipsa acestei ultime rezervari, Emmeti Store Srl nu va putea proceda la acordarea Clientului vreo rambursare.
Dacă la livrarea Produsului există o deteriorare evidentă a ambalajului, Clientul trebuie să:
- exprima o rezervare sau coletul este acceptat insa inainte de a semna documentul Clientul trebuie sa scrie "Accept cu drept de rezervare", va fi posibil, odata ce coletul a fost deschis si constatata orice deteriorare, sa se activeze imediat procedura de garantie.
- respingeți marfa deteriorată dacă nu este posibilă acceptarea coletului cu rezervă sau dacă deteriorarea este încă vizibilă fără a fi nevoie să deschideți coletul.
- În cazul Produselor defecte aflate în garanție, costurile de relivrare pentru înlocuirea Produsului sunt suportate de EMMETI.
9.4. Costurile suplimentare sunt suportate de Client (față de prețul Produsului, care în orice caz va fi evidențiat pe Site ca sumă totală cu taxe incluse, la care se adaugă - pe baza indicațiilor de pe Site, costurile suportate de către Clientului pentru expediere, livrare sau altfel) datorate pentru costurile de expediere, livrare sau poștă sau alte costuri, dacă este cazul (de exemplu, costuri suplimentare pentru orice acoperire de asigurare solicitată de Client pentru expedierea unui anumit Produs).
În temeiul art. 51, alin.3, Clientii sunt informati ca nu exista restrictii de livrare.
9.5 În cazul neexecutării comenzii de către EMMETI Store Srl din cauza indisponibilității, chiar temporare, a Produsului sau Serviciului solicitat, EMMETI Store Srl va informa cu promptitudine clientul consumator, furnizând:
- să îndeplinească prin efectuarea unei alte furnizări decât cea convenită, de valoare și calitate echivalentă sau superioară, în cazul în care clientul consumator o acceptă în mod expres ca răspuns la comunicarea prin care EMMETI Store Srl l-a informat despre indisponibilitatea Produsului sau Serviciului solicitat;
- la rambursarea oricăror sume deja plătite pentru plata furnizării, dacă clientul consumator nu intenționează să accepte o altă livrare decât cea convenită, de valoare și calitate echivalentă sau superioară, fără a aduce atingere clauzelor 9.6, 9.7 și 9.8. de mai jos.
9.6 În cazul în care Clientul solicită expedierea și livrarea într-o altă țară decât Italia - și acolo unde această opțiune este disponibilă pe Site - la sosirea în țara Clientului, Produsul achiziționat poate fi supus plății taxelor vamale (adică cu titlu de exemplu , taxe, taxe, taxe, comisioane etc.), care vor fi suportate de către Client însuși. EMMETI Store Srl nu este responsabilă pentru astfel de taxe vamale și nu este obligată să controleze sumele respective. Prin urmare, Clientul are sarcina de a verifica în prealabil valoarea oricăror astfel de taxe, care nu pot fi predeterminate. Din acest motiv, EMMETI Store Srl sugerează clientului consumator să verifice - înainte de a transmite orice propunere de comandă de cumpărare - orice taxe de acest fel la birourile vamale competente din țara de livrare a Produselor pentru a găsi informații detaliate în acest sens.
9.7 În cazul în care Clientul refuză Produsul achiziționat la sosire sau refuză să plătească taxele vamale respective, toate costurile aferente taxelor vamale neachitate (atât cele referitoare la livrarea în țara Clientului, cât și cele pe care EMMETI Store Srl este obligată să le plătească un procent către agenții vamali pentru returnarea Produsului/Produselor în Italia) vor fi taxați Clientului, făcând o deducere din suma care va fi returnată ca rambursare, cea din urmă se va achita numai in momentul in care marfa respinsa va fi returnata catre Emmeti Store Srl.
9.8 Procedurile vamale pot cauza întârzieri în livrarea Produsului. În cazul în care apar întârzieri, Clientul este sfătuit să efectueze verificările corespunzătoare la birourile vamale relevante. Factura aferentă taxelor vamale poate ajunge la câteva săptămâni după ce Clientul a primit Produsul.
Art. 10 Dreptul de retragere și retur
10.1 În cazul în care Clientul este consumator (este persoana fizică sau grupul de persoane care utilizează bunuri, produse sau servicii achiziționate în principal pentru nevoi personale, sociale, familiale și similare, care nu au legătură directă cu activități antreprenoriale sau comerciale), acesta are dreptul de a se retrage din Contractul de Vanzare si sa-si exercite dreptul de retur, fara nicio penalitate si fara precizarea motivului, in termen de paisprezece (14) zile de la livrarea Produsului/Produselor achizitionate.
10.2 Clientul care intenționează să își exercite dreptul de retragere și să efectueze returul trebuie să comunice acest lucru Emmeti Store Srl, printr-o declarație explicită care poate fi trimisă alternativ fie prin e-mail - fie prin scrisoare recomandată sau prin PEC la următoarele adrese: orders@emmetistore it / amministrazione@emmetistore.it / info@pec.emmetistore.it
10.3 Retragerea și dreptul de retur ca urmare pot viza toate bunurile achiziționate sau doar o parte din bunurile în sine, cu excepția produselor realizate pe măsură sau personalizate și în orice caz a celor disponibile la comandă.
10.4 În cazul Produselor comandate de Client printr-o singură Comandă de Achiziție și livrate separat și/sau în cazul livrării unui Produs format din mai multe loturi sau bucăți, perioada de paisprezece (14) zile pentru retragerea din Contractul de vânzare. va incepe din ziua in care Clientul intra in posesia fizica a ultimului Produs si/sau a ultimului lot sau piesa. În cazul transportului, data livrării către oficiul poștal sau curierul va prevala între părți.
10.5 În scopul exercitării dreptului de retragere și retur, Clientul poate returna Produsul, achiziționat de pe Site, în una dintre următoarele moduri în aceleași modalități menționate la punctul 7.9, cu condiția ca în termen de paisprezece (14) zile de la data retragerii Produsului.
10.6 Bunurile trebuie returnate intacte în cutia/ambalajul original complet cu toate piesele și complet cu documentația fiscală atașată. Fără a prejudicia dreptul Emmeti Store Srl de a verifica conformitatea cu cele de mai sus, site-ul va oferi o rambursare în conformitate cu prevederile art. 7,7-7,8-7,9. Integritatea Produsului ce urmează a fi returnat în urma exercitării dreptului de retragere și retur este o condiție esențială pentru exercitarea dreptului în sine.
10.7 Dreptul de retragere nu poate fi aplicat și nici dreptul de retur și cerere de rambursare nu poate fi exercitat pentru produsele comercializate de Emmeti Store Srl incluse în categoriile art. 59 din Decretul legislativ 206/2005.
10.8 Clientul consumator nu va putea exercita dreptul de retragere în cazurile de contract la distanță privind produse care sunt personalizate în mod clar sau solicitate cu specificații speciale de către consumator sau disponibile în alt mod la comandă de către client. În acest sens, cu titlu exemplificativ, dar nu exhaustiv, se face referire la Produsele enumerate mai jos: uși de orice tip, tencuieli sau vopsele speciale, personalizări speciale, mobilier Beta, sobe Velux și Le nordica.
Art. 11 Serviciul Comunicaţii şi Relaţii Publice
11.1 Pentru orice comunicare/informație/sau solicitare referitoare la produsul/produsele achiziționate, Clientul trebuie să contacteze Emmeti Store Srl, în următoarele moduri. Cu excepția produselor următorilor producători pentru care orice reclamație privind funcționarea produsului/produselor trebuie trimisă direct la societatea-mamă.
Art. 12 Prelucrarea datelor
12.1 Datele Clientului sunt prelucrate în conformitate cu prevederile legislației privind protecția datelor cu caracter personal, așa cum se specifică în secțiunea specifică care conține informațiile în temeiul art. 13 din Reg. UE 2016/679.
Art. 13 Clauza de salvgardare
În situația în care una dintre clauzele acestor condiții de vânzare este nulă din orice motiv, aceasta nu va compromite în niciun fel valabilitatea și respectarea celorlalte prevederi cuprinse în prezentele Condiții de vânzare.
Art. 14 Informarea Clientului
14.1 În cazul în care contractul la distanță este stipulat între Emmeti Store Srl și un client consumator, în temeiul art. 49 din Codul Consumatorului, sunt furnizate mai jos următoarele informații obligatorii:
14.2 Identitatea și sediul social și datele de contact ale Emmeti Store Srl în calitate de furnizor al Produselor și Serviciilor oferite spre vânzare pe Site sunt următoarele:
Emmeti Store Srl
Sediul social: via Torino 168 Collegno (TO), 10093
Cod fiscal: 05379260010
Numar de TVA: 05379260010
Tel. +39 011/4037738
E-mail: amministrazione@emmetistore.it
PEC: info@pec.emmetistore.it
Sediul social, pe lângă datele de contact furnizate, este asumat - tot în temeiul art. 49, alin.1, lit. (d) din Codul Consumatorului - ca adresa la care clientul consumator poate trimite reclamatii.
14.3 Caracteristicile esențiale ale produselor și serviciilor sunt raportate în fișe tehnice specifice publicate pe Site - însoțite de imagini fotografice - pe care Clientul le poate vizualiza înainte de transmiterea ofertei de cumpărare.
EMMETI Store Srl își rezervă dreptul de a modifica/adapta informațiile tehnice și dimensionale ale Produselor din catalog, chiar și fără nicio notificare prealabilă. Următoarele informații sunt, de asemenea, raportate în aceste foi sau paginile web de publicații aferente în procesul de achiziție:
- a) Disponibilitate și preț, inclusiv toate taxele și taxele impuse Clientului;
- b) cheltuieli suplimentare și costuri de livrare, în funcție de modalitățile de expediere și livrare oferite pe Site și alese de Client, precum și orice alte elemente de cost suplimentare, în funcție de caz, care sunt suportate de către Client (Clientul precizează și informează Consumatorul conform la art. 57 din Codul Consumatorului care este responsabil pentru costurile de returnare a Produselor în cazul exercitării dreptului de retragere conform clauzei 9);
- c) modalitatile de plata, livrarea bunurilor sau prestarea serviciului;
- d) durata de valabilitate a diferitelor oferte și prețuri (chiar și în cazul vânzărilor promoționale, speciale și/sau reducerilor aplicate);
- e) modalitatile de plata, livrare si executie, data pana la care EMMETI Store Srl se angajeaza sa livreze Produsele sau sa presteze Serviciile si, daca este cazul, prelucrarea reclamatiilor de catre profesionist.
14.4 Cu referire la dreptul de retragere, a se vedea clauzele 9, 10, 11 și 12.
14.5 Pe lângă informațiile obligatorii raportate mai sus, celelalte informații cerute atât de Codul Consumatorului, cât și de Decretul Legislativ 70/2003 sunt raportate mai jos în favoarea atât a clienților consumatori (integrand în acest caz informațiile tocmai furnizate mai sus) cât și a ne- clienți consumatori (persoane juridice și profesioniști):
- a) cu referire la detaliile care vă permit să contactați rapid EMMETI Store Srl și să comunicați direct și eficient, inclusiv numărul de telefon, numărul de fax și adresa de e-mail, sunt următoarele:
Tel. +39 011/4037738
E-mail: amministrazione@emmetistore.it PEC: info@pec.emmetistore.it
14.6 Publicarea online a prezentelor Conditii Generale de Vanzare si a articolului 3 de mai sus sunt valabile ca prezentare a informatiilor pe un suport durabil furnizate Clientului Consumator in temeiul art. 51 din Codul Consumatorului.
Art. 15 Garantie produs in favoarea consumatorului
15.1 Exclusiv in cazurile in care Contractul la distanta a fost incheiat cu un Client consumator, si in cazurile in care Produsul achizitionat se dovedeste a nu respecta prevederile Contractului la distanta si in baza celor specificate la art. . 129 din Codul Consumatorului, clientul consumator va putea beneficia de urmatoarele drepturi de garantie.
15.2 În temeiul art. 49, alin. 1, lit. (n) din Codul Consumatorului, se adresează clientului consumator următoarea memento privind garanția legală de conformitate a bunurilor.
15.3 În cazul unei neconformități a Produsului, Clientul Consumator va avea dreptul de a restabili, fără taxă, conformitatea bunurilor prin reparare sau înlocuire sau la o reducere adecvată a prețului sau rezilierea contractului.
Clientul consumator poate solicita, la alegerea sa, EMMETI Store Srl sa repare sau sa le inlocuiasca bunurile, fara costuri in ambele cazuri (costurile se refera la costurile necesare aducerii marfii in conformitate, in special cu referire la costurile suportate pentru transport maritim, manopera si materiale), cu exceptia cazului in care remediul solicitat este obiectiv imposibil sau excesiv de oneroasa fata de cealalta. Una dintre cele două remedii este de considerat excesiv de oneroasă dacă impune cheltuieli nerezonabile EMMETI Store Srl în comparație cu cealaltă, ținând cont de:
- a) valoarea pe care ar avea-o bunul dacă nu ar exista lipsa de conformitate;
- b) amploarea lipsei de conformitate;
- c) posibilitatea ca remediul alternativ să poată fi utilizat fără inconveniente semnificative pentru consumator.
15.4 Clientul consumator poate solicita, la alegerea sa, o reducere corespunzătoare a prețului sau rezilierea contractului în cazul în care intervine una dintre următoarele situații:
- a) repararea și înlocuirea sunt imposibile sau excesiv de costisitoare;
- b) EMMETI Store Srl nu a reparat sau înlocuit bunurile într-un termen rezonabil, ținând cont de natura bunurilor și de scopul pentru care consumatorul a achiziționat bunurile;
- c) înlocuirea sau reparația efectuată anterior a cauzat inconveniente semnificative Consumatorului.
La stabilirea cuantumului reducerii sau a sumei de rambursat se va lua în considerare utilizarea Produsului.
15.5 După raportarea lipsei de conformitate, EMMETI Store Srl poate oferi clientului consumator orice alt remediu disponibil, cu următoarele efecte:
- a) în cazul în care Clientul consumator a solicitat deja un anumit remediu, EMMETI Store Srl va proceda la implementarea acestuia, sub rezerva acceptării de către Clientul consumator a remediului alternativ propus de EMMETI Store Srl;
- b) în cazul în care Clientul Consumator nu a solicitat deja un anumit remediu, acesta trebuie să accepte propunerea sau să o respingă prin alegerea unui alt remediu în conformitate cu prevederile prezentei clauze 13.
15.6 O neconformitate minoră pentru care nu a fost posibilă sau este excesiv de împovărătoare să se efectueze reparații sau remedii de înlocuire nu dă dreptul de a rezilia contractul.
15.7 Clientul consumator pierde drepturile prevazute in aceasta clauza daca nu raporteaza EMMETI Store Srl lipsa de conformitate a Produselor in termen de doua luni de la data la care a descoperit defectul.
Art. 16 Legea aplicabila si instanta competenta
16.1 Prezentele Condiții generale de vânzare sunt guvernate de legea italiană și interpretate pe baza acesteia, fără a aduce atingere oricărei legi obligatorii în vigoare din țara de reședință obișnuită a Clientului. În consecință, interpretarea, executarea și încetarea Condițiilor generale de vânzare sunt supuse exclusiv legii italiene.
16.2. Orice dispute inerente/consecvente acestora trebuie rezolvate exclusiv de autoritatea jurisdicțională italiană.
16.3. Pentru litigiile civile izvorâte din contractul la distanță, competența teritorială revine judecătorului de la locul de reședință sau domiciliu al consumatorului, dacă este situat pe teritoriul statului. Orice alt litigiu care poate apărea în legătură cu contractul de vânzare online și/sau ca urmare a acestor condiții va fi supus jurisdicției exclusive a Tribunalului din Torino.