Retururi și retrageri
Retururi, rambursări și retrageri pe Emmeti Store
Daca produsul nu este cel comandat sau daca nu este conform nevoilor si/sau asteptarilor dumneavoastra, puteti solicita returnarea acestuia, la adresa info@emmetistore.com , în cel mult 15 zile de la livrare.
Produsul nu trebuie să fi fost folosit.
Întoarcerea este întotdeauna pe cheltuiala clientului: puteți aranja singuri expedierea, sau solicitați o etichetă de retur la un cost de 20,00 euro.
Pentru produsele care nu sunt prezente in catalog si disponibile la comanda clientului NU se va putea face referire la Conditiile Generale de Retragere, puse la dispozitie de Emmeti Store si, mai exact, se va putea proceda la retur si/sau retragere sau retur cu exceptia cazului in care se acorda autorizatie prealabila de catre Emmeti Store.
Pentru toate produsele”disponibil la comanda clientului” și/sau personalizate și/sau care se încadrează în art. 59 din Decretul legislativ 206/2005 nu se va putea exercita dreptul de retragere sau proceda la returnare sau rambursare.
În acest sens, cu titlu de exemplu, dar nu exhaustiv, vă rugăm să aruncați o privire asupra produselor enumerate mai jos: uși de orice tip, tencuieli sau vopsele speciale, personalizare detalii, mobilier Beta, sobe Velux si Le nordica.
Anulare
Pentru toate comenzile anulate, se va reține o penalizare de 10,00 EUR per comandă
Rezervă de control
Așezați întotdeauna rezerva de control la livrare, mai ales dacă ați ales transportul asigurat. În acest fel, în caz de avarie, vom putea activa polițele de asigurare.
Dacă curierul responsabil de expedierea dumneavoastră este BRT, va fi de asemenea necesar să aplicați un „rezerva specifica„, indicând deteriorarea pe care pare să le fi suferit coletul, de exemplu: ambalaj deschis/ambalaj deteriorat/bandă adezivă BRT/DPD.
Când voi primi rambursarea?
Imediat ce primim produsul returnat, vom putea continua cu rambursarea (sau schimbul).
*din 7 iunie 2021, retururile nu vor fi acceptate fara un motiv sau cu un motiv diferit de cel indicat mai sus.