Livrăm nu numai în toată Italia, ci și în toată Europa și în multe alte țări din afara Europei. Scopul nostru este să ajungem la clienți oriunde s-ar afla, garantând un serviciu de livrare fiabil și la timp.

Care sunt condițiile pentru a obține transport gratuit?

  • Livrari in Italia: Transportul este gratuit pentru comenzile peste 75 €.
  • Livrari catre Europa: Transportul este gratuit pentru comenzile peste 100 €.

Dacă comanda dvs. depășește aceste praguri, transportul va fi automat gratuit în timpul procesului de finalizare a comenzii.

Livrați în Statele Unite?

  • Statele Unite: Expediem toate comenzile gratuit 100 $ pentru materiale care nu sunt voluminoase, cum ar fi unelte electrice și echipamente hardware.

Livrați în Marea Britanie?

  • Regatul Unit: Expediem toate comenzile gratuit 200 £ pentru materiale care nu sunt voluminoase, cum ar fi unelte electrice și echipamente hardware.

Livrați în afara Uniunii Europene?

  • Țări non-UE: Da, livrăm și în afara Uniunii Europene. Cu toate acestea, reglementările vamale impun ca orice taxe și taxe să fie responsabilitatea clientului, așa cum este indicat în termenii și condițiile noastre.

Există limite minime de comenzi în unele țări?

  • Norvegia: Puteți plasa comenzi peste 3000 kr.
  • Regatul Unit: Comenzile trebuie să fie mai mari decât 135 £.

Pentru material DISPONIBIL

Pentru materialele gata de livrare, gestionam comanda dumneavoastra in maxim 2 zile lucratoare.

  1. Veți primi un e-mail de confirmare
  2. Odată trimis, un nou mesaj vă va oferi linkul util pentru a vă urmări expedierea.
  3. Veți primi pachetul acasă

Pentru material NU DISPONIBIL/LA COMANDA

Pentru materialele care nu sunt gata de livrare, cele marcate ca psosirea produsului, Și așteptați o așteptare de aproximativ 15 zile lucrătoare/30 zile lucrătoare.

Pentru produsele care nu sunt prezente în catalog și/sau comandate la cererea expresă a clientului, precum uși (uși, contracadre și accesorii), Velux, sau anumite tablouri, personalizări, mobilier beta si obiecte sanitare, data livrarii va fi convenita cu clientul doar in urma comenzii.

Când voi primi produsul?

Data livrării estimat că în mod normal este intre 1 si 4 zile lucratoare. Dacă aveți nevoie de livrare rapidă, utilizați Asigurat expres care garanteaza livrare in 1/2 zi lucratoare, va reamintim ca este garantat pentru nordul Italiei si centre mari (Bologna, Florenta, Roma, Napoli). Pentru sudul Italiei este de aproximativ 5/6 zile lucrătoare, pentru insule 7 zile lucrătoare. Excluzând transporturile încredințate Susei. 

Dacă sunteți din Torino și provincia sa, puteți alege serviciul Emmeti Prime. Aici pentru conditiile de serviciu.

Livrare Produse speciale:

Usi de transport si Velux

Cât despre ușile, se aplică o contribuție minimă de transport de 50 EUR pentru fiecare ușă sau subcadru Scrigno și/sau Ermetika. Această sumă variază în funcție de numărul total de produse selectate.

Pentru produse Velux, costurile de transport pornesc de la o sumă minimă de 25 € și pot suferi variații în funcție de numărul de produse selectate.

Rămânem disponibili pentru clarificări suplimentare sau informații suplimentare.

Scări

În acest caz, trebuie luată în considerare greutatea volumetrică a produsului ambalat (nu greutatea reală a cântarului). Cu titlu de exemplu, dar fără a se limita la:

  • 0-10 kg costa 50€
  • 10-15 kg costa 75€
  • 15-20 kg costa 95€
  • de la 20 kg până la 125 €

Material de construcție

Materialul nostru de construcție este disponibil pentru livrare sau livrare prin șofer EmmetiStore numai în Torino și provincia sa. Pentru a garanta un serviciu eficient, se aplică o contribuție minimă de transport de 45 €.

Rămânem disponibili pentru orice alte informații sau solicitări.

Curieri

Uneltele noastre electrice și îmbrăcămintea sub 24 kg vor fi încredințate TNT pentru Italia și în străinătate cu FedEx.

Pentru materiale voluminoase, cum ar fi materiale de construcție, uși, scări și unelte electrice mari, curierul ales este transport Susa, pentru acest tip de material nu putem garanta livrarea in 2/3 zile lucratoare, pentru informatii corecte asupra termenului de livrare il putem furniza prin email.

Pentru unele produse voluminoase precum Velux, Milwaukee, Dewalt și Rubi, acestea vor fi încredințate BRT.

Informații importante

Așezați întotdeauna rezerva de control la livrare, mai ales dacă ați ales transportul asigurat. În acest fel, în caz de avarie, vom putea activa polițele de asigurare.

Dacă curierul responsabil de expedierea dumneavoastră este FEDEX sau BRT, va fi de asemenea necesar să aplicați un „rezerva specifica„, indicând deteriorarea pe care pare să le fi suferit coletul, de exemplu: ambalaj deschis/ambalaj deteriorat/bandă adezivă.

În cazul în care Clientul solicită livrarea și livrarea într-o altă țară decât Italia - și unde această opțiune este disponibilă pe Site - la sosirea în țara Clientului, Produsul achiziționat poate fi supus plății taxelor vamale (de exemplu, taxe, taxe, taxe, comisioane etc.), care vor fi suportate chiar de Client.

EMMETI Store Srl nu este responsabilă pentru astfel de taxe vamale și nu este obligată să controleze sumele respective. Prin urmare, Clientul are sarcina de a verifica în prealabil valoarea oricăror astfel de taxe, care nu pot fi predeterminate.
Din acest motiv, EMMETI Store Srl sugerează clientului consumator să verifice - înainte de a transmite orice propunere de comandă de cumpărare - orice astfel de taxe la birourile vamale competente din țara de livrare, pentru a găsi informații detaliate în acest sens.

În cazul în care Clientul refuză Produsul achiziționat la sosire sau refuză să plătească taxele vamale respective, toate costurile aferente taxelor vamale neplătite (atât cele referitoare la livrarea în țara Clientului, cât și cele pentru care EMMETI Store Srl a fost responsabilă sunt necesare în procente să plătească către agenții vamali pentru returnarea Produsului/Produselor în Italia) vor fi taxați Clientului, făcând o deducere din suma plătită care va fi returnată cu titlu de rambursare, cea din urmă fiind achitată. numai atunci când bunurile respinse sunt returnate către Emmeti Store Srl.
Procedurile vamale pot cauza întârzieri în livrarea Produsului. În cazul în care apar întârzieri, Clientul este sfătuit să efectueze verificările corespunzătoare la birourile vamale relevante. Factura aferentă taxelor vamale poate ajunge la câteva săptămâni după ce Clientul a primit Produsul.